بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش : موقعیت هتل ایران کیش،فاصله هتل تا مراکز خرید

سیروس قاضی مغربی

تاریخ طرح پرسش : 1396/04/16

 

پرسش : سلام و خسته نباشد خدمت شما، ممنون میشم در رابطه با موقعیت هتل ایران کیش در تور کیش بهمن 96 و فاصله هتل تا مراکز خرید نظیر بازار مریم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ : با سلام ، هتل بین المللی ایران کیش با طراحی و معماری منحصر به فرد جزء هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در میدان امیرکبیر و در بلوار خلیج فارس و در روبروی پارک شهر کیش واقع شده است. هتل ایران در تیر ماه 1393 با مساحت 700 متر مربع بنا شده و دارای هفت طبقه و 130 اتاق و 310 تخت خواب در تور کیش اسفند 96 می باشد. هتل ایران در دو برج جداگانه طراحی شده که طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد.

موقعیت هتل ایران به گونه ای است که اتاق های واقع در ضلع شمالی این هتل مشرف به دریا و اتاق های واقع در ضلع جنوبی مشرف به جزیره و پارک شهر می باشند. فاصله هتل ایران تا دریای نیلگون خلیج فارس بیست دقیقه می باشد. این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران محترم در تور کیش زمستان 96 دارد. هتل ایران همچنین تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

نزدیک ترین مراکز خرید به این هتل بازار پردیس كيش در تور کیش فروردین 97 ( واقع در ميدان پرديس ) ، سارینا 2 و مرکز تجاری کیش ( واقع در خيابان فردوسي كيش ) است و فاصله کمی با این مراکز خرید دارد. بازار مريم کیش (واقع در خيابان ثنایی كيش ) در اين بازار هم بيشتر پوشاك مردانه و زنانه عرضه ميگردد.

خدمات رایگان هتل ایران کیش برای میهمانان تور کیش اردیبهشت 97 شامل : صبحانه ، استقبال فرودگاهی ، نهار بوفه ، سرو عصرانه ، استخر ، سونا و جکوزی می باشد.

برخی از امکانات هتل ایران کیش شامل : اتاق های مجهز به اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع و خنک کننده ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، لاندری در تمامی ساعات ، پارکینگ ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری ، ماهواره ، سالن های ورزشی مجهز به استخر و بدنسازی ، رستوران در فضای باز ، رستوران اصلی در تور کیش بهار 97 ، سالن همایش و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل ایران بازدید نمایند.

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

 

پرسش: قیمت هتل تماشا کیش,6 نفر ماه جاری

مسیح صبوری

تاریخ طرح پرسش: 96/04/25

 

پرسش: سلام و با تشکر از سایت خوب شما، در رابطه با نرخ تور کیش نوروز هتل تماشا کیش همراه با نهار برای دو خانواده سه نفره در همین ماه جاری ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل تماشا کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در سال 1377 بنا شده و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان بازسازی شده است.

هتل تماشا کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت به ساحل زیبای دریای نیلگون خلیج فارس و بازار قرار دارد. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه و با بازار حدود هشت دقیقه فاصله دارد. ساعت تحویل اتاق در هتل تماشا کیش ساعت 144 و ساعت تخلیه اتاق 12 می باشد و این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت دو و سه و چهار و پنج تخته می باشد و حدود 22 پرسنل دارد.

هزینه اقامت در هتل تماشا برای کودک دو تا پنج سال هفت هزار تومان و بالای پنج سال به اندازه یک شخص بالغ محاسبه می شود. حداقل نرخ هتل تماشا کیش به مدت 2 شب و 2 روز با خدمات صبحانه ، نهار ، استقبال فرودگاهی برای هر نفر از میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 395 هزار تومان می باشد.

قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ تور کیش و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش تعططیلات عید نوروز 97 متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل تماش کیش برای میهمانان تور کیش فروردین ماه 97 شامل : سرو صبحانه ، نهار و شام ، ترانسفر رفت ، رستوران ، لاندری ، ماهواره ، پارکینگ ، کافی شاپ ، لابی ، صندوق امانات اختصاصی ، آسانسور و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل تماشا بازدید نمایید.

 

 هتل تماشا کیش 

هتل تماشا کیش 

 

پرسش : موقعیت جغرافیایی هتل تماشا کیش

علی رضا پوریان

تاریخ طرح پرسش : 96/04/04

 

پرسش : با سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد موقعیت جغرافیایی هتل تماشا کیش راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام. هتل تماشا کیش یکی از بهترین تور کیش اردیبهشت ماه 97 هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در سال 1377 بنا شده و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان بازسازی شده است.

هتل تماشا کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت به ساحل زیبای دریای نیلگون خلیج فارس و بازار قرار دارد. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه و با بازار حدود هشت دقیقه فاصله دارد. ساعت تحویل اتاق در هتل تماشا کیش ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 می باشد و این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت دو و سه و چهار و پنج تخته می باشد و حدود 22 پرسنل دارد. هزینه اقامت در هتل تماشا برای کودک دو تا پنج سال هفت هزار تومان و بالای پنج سال به اندازه یک شخص بالغ  در تور کیش نوروز 97 محاسبه می شود.

برخی از امکانات هتل تماش کیش برای میهمانان تور کیش زمستان شامل : سرو صبحانه ، نهار و شام ، ترانسفر رفت ، رستوران ، لاندری ، ماهواره ، پارکینگ ، کافی شاپ ، لابی ، صندوق امانات اختصاصی ، آسانسور و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل تماشا بازدید نمایید.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش 





:: برچسب‌ها: بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,رزرو تور کیش,رزرو بلیط و هتل کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی